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Daiwa 22 Exist - PC LT 3000-XHDaiwa 22 Exist - PC LT 3000-XH

Daiwa 22 Exist - PC LT 3000-XH

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Fournisseurs: DAIWA
815,90 CHF
Daiwa 22 Exist - PC LT 3000-XH
Daiwa 22 Exist
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Product Image Product Name Stock Price Qty Price with VAT
Daiwa 22 ExistDaiwa 22 Exist - LT2000S-P 2
789,00 CHF
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Daiwa 22 ExistDaiwa 22 Exist - LT2000S-H 3
789,00 CHF
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Daiwa 22 ExistDaiwa 22 Exist - LT2500S-H 1
799,00 CHF
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Daiwa 22 ExistDaiwa 22 Exist - LT2500S-XH 3
799,00 CHF
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Daiwa 22 ExistDaiwa 22 Exist - PC LT 2500 2
799,00 CHF
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Daiwa 22 Exist - LT 3000SDaiwa 22 Exist - LT 3000S 1
815,90 CHF
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Daiwa 22 Exist - PC LT 3000-XHDaiwa 22 Exist - PC LT 3000-XH 2
815,90 CHF
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Daiwa 22 Exist - LT 4000-XHDaiwa 22 Exist - LT 4000-XH 2
829,90 CHF
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Daiwa 22 Exist - LT 5000-CDaiwa 22 Exist - LT 5000-CXH 1
859,90 CHF
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NEW Daiwa 22 Exist - The future is in your hands

PC LT 3000-XH

  • Le futur des moulinets Daiwa est le AIRDRIVE DESIGN. En réduisant le poids du rotor, de la bobine et de l'anse, on obtient une rotation plus légère. La rotation sans effort permet au pêcheur de ressentir la vraie joie d'un fonctionnement sans problème. AIRDRIVE DESIGN est le résultat de cette nouvelle réflexion. DAIWA a développé un chef-d'œuvre d'innovation permettant aux pêcheurs d'avoir un contrôle total. Un poids réduit, une rotation douce et une réponse élevée permettent au moulinet de tourner librement. Tous ces éléments combinés se retrouvent dans l'AIRDRIVE DESIGN.

    Le nouveau AIRDRIVE ROTOR et le nouveau AIRDRIVE BAIL se combinent pour réduire le poids de la partie supérieure du moulinet. La réduction du poids permet une rotation fluide et sans effort, avec un démarrage rapide et une faible inertie. Le poids et l'épaisseur superflus ont été supprimés pour créer la nouvelle bobine AIRDRIVE SPOOL, qui s'associe parfaitement à l'AIRDRIVE ROTOR et à l'AIRDRIVE BAIL pour compléter l'unité frontale redessinée.

    Contrairement à la structure interne traditionnelle du moulinet, DAIWA a développé une structure à faible contact entre l'arbre principal et le pignon, appelée AIRDRIVE SHAFT. En adoptant cette méthode, les frottements sont réduits et la fluidité est améliorée. En combinant ces nouvelles technologies, le moulinet est extrêmement léger et permet au pêcheur d'expérimenter la rotation fluide à faible inertie avec un meilleur contrôle de la ligne et de l'action de la canne.

        • LINEUP :
    ModelRev (cm)Gear RatioDrag (kg)Weight (g)Capacity PE (m) Bearing
    LT2000S-P   64    4.9:1   5   155   0.4 ~ 200     12/1
    LT2500S-H   82    5.8:1   5   160   0.6 ~ 200     12/1
    LT2500S-XH   87    6.2:1   5   160   0.6 ~ 200     12/1
    PC LT 2500   73    5.2:1  10   175   0.8 ~ 200     12/1
    LT3000S   77    5.2:1  10   180   0.8 ~ 200     12/1
    PC LT3000-XH   93    6.2:1  10   190   1.0 ~ 200     12/1
    LT4000   82    5.2:1  10   205   1.5 ~ 200     12/1
    LT4000-XH   99    6.2:1  10   205   1.5 ~ 200     12/1

    .

    FEATURES:

  •  - AIRDRIVE DESIGN
  •  - AIRDRIVE ROTOR
  •  - AIRDRIVE BAIL
  •  - AIRDRIVE SPOOL
  •  - AIRDRIVE SHAFT
  •  - TWISTBUSTER 3
  •  - MQ Body (Mg)
  •  - Tough Digigear
  •  - MAGSEALED. Body, Line roller, Drive Gear
  •  - ATD Type-L
  •  - 12BB (2MS, 10CRBB)
  •  - Made in Japan
 

AIRDRIVE ROTOR

Airdrive Rotor

Low inertia is the key.

The newly developed AIRDRIVE ROTOR is made from ZAION. Maintaining the strength of the rotor from 18 EXIST, DAIWA has been able to reduce the weight significantly. Designed with focus to create a perfectly round structure, trouble free and flawless rotation have been achieved. The rotor unit itself has seen a 16% weight reduction compared to the previous model (Based on 2500 size reel) and will set the standard for what future rotor design of small spinning reels will be.

AIRDRIVE BAIL

Airdrive Bail

Trouble free future.

DAIWA has constructed a bail smaller in diameter whilst providing required strength to achieve a further weight reduction to the front unit. In comparison to 18 EXIST, AIRDRIVE BAIL reduces the weight of the bail by 33% (compared to 2500 size). DAIWA has adjusted the angle of bail setting to improve the line movement into the roller. Careful attention was given to the roller and slider and individual design alterations were done for each size of 22 EXIST, perfectly adjusting the line management for each size of the reel.

AIRDRIVE SPOOL

Airdrive Spool

Design reflects the future.

The stand out features of the AIRDRIVE SPOOL would have to be the newly shaped spool skirt and the simple single silver coloured cosmetic. Just by looking at the spool it is clear the structure has been redeveloped, reducing the weight and maximising the feeling of presence. Reducing the spool weight creates many benefits for a reel; the total weight of reel is reduced, oscillation is improved, less resistance during winding and rotation, better balance when attached to the rod and of course the reel feels light and easy to fish.

AIRDRIVE SHAFT

Airdrive Shaft

Friction free rotation.

AIRDRIVE SHAFT has a non contact structure between the mainshaft and the pinion gear. In addition to this, both ends of pinion gear are now supported with bearings to relay the crank power from the handle to the rotor with a higher level of efficiency. By adding high quality collars to the mainshaft, rotational noise has been reduced significantly. AIRDRIVE SHAFT creates the feel of smooth, quiet rotation and provides anglers with torque and power.

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